Феномен It-girls

15.01.2022
Писанина.media
Писанина.media

Всі люди час від часу знаходять для себе рольові моделі, на які хочеться рівнятись: чий гардероб вони б залюбки мали за свій і з ким з радістю обмінялись днем зі свого буденного життя, щоб провести час в одному з гламурних ресторанів Нью-Йорка у компанії молодих і красивих людей. 


Виглядає як не найдуховніші цінності у житті, але хто з нас іноді не скролить годинами стрічку Instagram, важко зітхаючи, від споглядання на неймовірні сукні, які тобі напевно не мати і за ціле життя? Не говоримо вже про те, що дівчина - онлайн переносила їх за один тиждень.

Ця хвороба незрозумілих мрій спіткала мене в досить очікуваному віці дванадцяти років. Перехідний етап між дитинством і тінейджерством і особистий час піку юнацького максималізму... Хоча кого я намагаюся обдурити? Звичайно, зараз в мене мрії не менш амбітні. 

Проте саме тоді я була в захваті від того, яка краса оточує щоденно дівчину - онлайн. Мені здавалося, що 21-річна дівчина досягла всіх можливих висот, хоча вся справа була в тому, що в неї були красиві сніданки і дуже милий собака, з яким вона кожного ранку бігала кілометри мальовничим парком. І звичайно streetstyle, якими хизувалась, коли її образи з Fashion week, створені професійними стилістами, викладали у Vogue Runway.

Зараз мені стало цікаво: з яких пір просто красиво одягатись стало достатньо? Чому в світі, де всі говорять про необхідність мати personality, твоя особистість і твій голос нічого не важать? А все тому, що ти ніколи не був нічим більшим ніж просто пост, про який всі за 5 хвилин забули і повернулись до власної рутини. Найнеприємніше те, що від сторіз начебто лідера думок, ти зовсім не змінився, уявлення про світ не похитнулись, ти не задумався про щось важливе. 


Ми віднайшли спосіб дуже красивого ескапізму, адже на відміну від книжок або фільмів нас не навантажують нестерпною кількістю драми, невизначеності та пошуками виходу з ситуації. Ми завжди знаємо, що все буде добре, а якщо ні, то всі ввічливо промовчать і зроблять вигляд наче нічого не було.

Не те, щоб соцмережі повинні перетворитись на « арену людських пристрастей». Ні. Почитати класичний твір української літератури «Кайдашева сім'я» достатньо, щоб бути шокованим ще місяць. Блоги не книги і в них різні функції. Проте досі я волію, щоб вони розповідали чесні історії, ставши інструментом революції у свідомості, а не маніпуляцій на кшталт « купи те, сходи поїж там, орендуй ще щось» .

Я б страшенно тішилась якби ми ходили по межі між X та Y та, на жаль, ми лише заблукали в лісі, де все здалеку здається золотом, але насправді це дещиці, притрушені золотим пилом. Коштують дорого, але не варті нічого.

Взагалі-то it-girl, а саме дівчина-інтелектуалка з унікальним баченням світу - дуже гарна ідея, проте частіше за все місія провалюється і замість цікавого підходу до життя, витонченого смаку з нотками індивідуальності - ми крізь бачимо не мистецтво, а штампування. Різні люди одягають одну й ту саму сукню не тому, що вона їм подобається, а просто то є бізнес.

Поп - культура спотворюється. Нас більше не об'єднує талант людини і спільні проблеми, які оспівано в пісні, описано у вірші або зображено на картині. Нас об'єднує міф про існування ідеальності, вічної краси, естетики буквально на кожному кроці, гладенької шкіри обличчя. Але в цьому немає людяності. Адже ми всі радше про маленькі недоліки, які є головним симптомом життя всередині нас.

А зараз хотіла б порекомендувати вам декілька українських інфлюенсерок, які точно варті уваги через своє змістовне життя, творчість і звичайно інстаграм.

Надя Шаповал - модель, стилістка, але окрім цього запрошена редакторка журналу Marie Claire Україна. Саме вона стала ініціаторкою видання українською мовою. Також, Надя творчиня бренду керамічних виробів, який натхненний нашою культурою і традиціями.

Марія Фуртас - насамперед дизайнера, якій знайомі такі терміни, як sustainable clothes і шкода від overconsumption. Саме тому, незважаючи на статус фешн-ікони, її гардероб складається лише з найпотрібніших речей, а ось одяг її бренду Cultnaked купують в Європі та Америці навіть частіше ніж в Україні.

Звичайно її Інстаграм приємно фоловити, бо красиві аутфіти доповнюються тим, що вона не боїться використовувати свій голос та висловлюватись на такі важливі теми як: материнство, прийняття власного тіла й інше. Звичайно, не можу не підкреслити її україноцентричність, яскраво виражену позицію патріотки своєї країни.

Юлія Пеліпас - ексдиректорка відділу моди Vogue Ukraine. Відома не тільки вишуканим смаком, співробітництвом з Vogue Paris, Vogue Poland, L`officel Ukraine, Instyle US, а й тим , що вона є амбасадоркою фонду No more Plastic, підтримувала проєкт меморіального центру Голокосту Бабин Яр #DrawYourValues, ініціювала створення бренду upcycle одягу Bettter.us

Отже, любі читачі та читачки, в пошуках наснаги на просторах соцмереж раджу вам бути прискіпливими і обережно обирати людей за якими ви стежите. Ставтеся до цього як до процесу обрання людей, з якими ви будете спілкуватися в реальному житті. Навряд чи вам все одно з ким товаришувати, чи не так?

Інтернет життя давно стало частиною дійсності, тому дійте за правилами, якими ви послуговуєтеся в реальності та ніколи нікому не дозволяйте вас дурити. Ви на це точно не заслуговуєте! 


Авторка: Олександра Галічєва

 ПИСАНИНА. media 

Всі права захищені 2021
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати