Бренд для рідних і від рідних: інтерв'ю з майстринею, яка створює квіти з мила

24.07.2022
Писанина.media
Писанина.media

Засновниця бренду "Viniva" Вікторія створює квіти з мила. Вона спеціалізується у сфері мильної флористики та переконана, що це ідеальна альтернатива живим букетам, що має чимало додаткових переваг. У сфері миловаріння Вікторія вже 9 років та є однією з найперших миловарок в Україні.

Авторка поспілкувалася з майстринею про шлях становлення та трансформацію бренду, а також дізналась, чому мильна флористика перемагає традиційну. Про це далі в інтерв'ю з Вікторією!

Фото: @soap_viniva
Фото: @soap_viniva

Яким було зародження ваших знань про миловаріння?

Проходячи повз однієї з книжкових крамниць, побачила на вітрині книгу про миловаріння, мене зацікавили яскраві та незвичні ілюстрації мила і я вирішила придбати книгу. Пам'ятаю як ретельно вивчала кожну деталь, склад основи, доглядові масла, барвники, сухоцвіти, щоб мило було максимально корисним для шкіри. Тоді я позиціонувала власні роботи передусім як косметичний засіб. Але зрештою на створення мого першого виробу мене надихнули звичайні відео з Ютуб та роботи інших майстрів. Вже потім мотивували власні результати, а точніше їх оцінка серед інших.

Чи закінчували ви тематичні курси?

Ні, я самоучка. Та й взагалі, тоді не чула не лише про курси в даній сфері, а й загалом така практика була не надто популярна. Багато майстер класів дивилась в Інтернеті, а оскільки я була мама в декреті і не працювала, часу було вдосталь! Зустрічались й різні спільноти миловарів, де спілкувалися та ділилися досвідом як досвідчені спеціалісти, так і миловари-початківці. Насправді, цілком серйозно вважаю себе однією із найперших майстринь цієї сфери в Україні.

Пам'ятаєте свій перший виріб? Коли почались замовлення?

Так, звичайно пам'ятаю! Це було мило у вигляді квіточки жовтого кольору з фруктовим ароматом))) Дуже вразило тоді моїх дітей, адже вони безпосередньо брали участь у процесі створення. Звичайно зараз мені здаються трохи примітивними перші роботи, але все приходить з часом, з помилками, з досвідом.

Перше замовлення отримала вже через декілька тижнів, напередодні Дня закоханих. Мені написала дівчина, яка хотіла зробити подарунок своєму хлопцеві і це було мило у вигляді сердець.

Тоді це була сторінка у популярному на той час "Вконтакте". Все пішло краще, ніж я очікувала, кількість підписників зростала так само, як і кількість замовлень. На той момент, за невеликий період, у мене вже було понад 8000 підписників, улюблена справа набирала обертів.

Як відомо, після 2014 року, соціальна мережа стала недоступною для України. Як швидко ви змогли адаптуватися для роботи на інших ресурсах?

Оскільки українська аудиторія почала перебиратися на інші платформи, сенсу продовжувати я також не бачила. Звичайно були постійні покупці і ми тримали зв'язок телефоном, але можливості продажу стали обмеженими.

На значний період я призупинила діяльність, адже не знала як правильно рухатися далі. Згодом, на створення профілю в Інстаграм мене підштовхнула старша донька. Тоді миловаріння вже не було новим явищем, тож вражати на набирати аудиторію стало складно. Тоді почався пошук нових форм та ідей.

Коли ви відкрили для себе мильну флористику?

Мильна флористика почала цікавити мене значно раніше, але на ринку ще не було вибору більш відповідних форм. Зараз таких форм, звісно, величезна кількість і це чудово, адже саме композиції та букети стали дуже популярними серед аудиторії. Це ідеальна альтернатива живим букетам - квіти які не зав'януть ніколи!

Як народилась назва бренду?

У певний момент я нарешті збагнула, що потрібно вигадати назву власному бренду, адже це демонструє мене та мої роботи з професійного погляду, додає більшого стутусу. За основу взяла по дві перші літери свого імені та по дві перші літери головних натхненників - моїх дітей. Вийшло неочікувано співзвучно. Ось так і народилась VINIVA. Особисто для мене, ця назва тепер завжди асоціюється з тим, що мій бренд передусім для рідних і від рідних людей, адже він створений з любові.

Фото: @soap_viniva
Фото: @soap_viniva

Які головні маркери вашого бренду?

Перше - це логотип і відповідно бірюзовий колір "Viniva". Взяла його за основу, бо для мене це колір моря, умиротворення, спокою, що так наближено до моєї власної енергетики, а отже закладено і в моїх роботах.

Друге, звичайно ж, квіти! Багато квітів та ніжних барв.

І якість! Адже для створення букетів, зокрема мила, я використовую лише якісні матеріали, властивості яких ретельно вивчала ще на початку діяльності.

Опишіть естетику вашого робочого місця

Це невеличке, але тим не менш просторе, світле приміщення з великими вікнами. Стіни в світлих пастельних кольорах, великий стіл, безліч різних шухлядок, де розміщено все необхідне для створення букетів, зокрема форми, коробки, штучна зелень, атласні стрічки тощо. Обов'язково білі стелажі, на яких красуються вже готові букети. Це абсолютно творче і атмосферне місце.

Яка квіткова композиція є найпопулярнішою серед покупця?

Є композиція, точніше кольорова палітра, яку найчастіше замовляють мої покупці, а я з радістю виконую її знову і знову ( дивіться фото нижче ).

Але кожна композиція індивідуальна, особлива! Як ми всі, як наші вподобання. У мене немає абсолютно однакових композицій, адже у кожну я додаю свою особливість! Завжди готова вислухати побажання замовника та втілити його задум. Кожен з нас неодмінно має намагатися прикрашати своє життя яскравими фарбами, а композиції від "Viniva" 100% у цьому допоможуть.

Фото: @soap_viniva
Фото: @soap_viniva

Чи трансформувалась ваша творчість після 24-го лютого? 

Трансформувалась не творчість, а сама я. Спочатку нічого не могла робити, знадобився час, аби зібрати себе докупи. Потім я зрозуміла, що потрібно робити те, що я вмію і люблю. Творчість рятує. Звісно, у мене з'явилася патріотична тематика, зокрема жовто-блакитні кольори, що особливо користуються попитом. Люди більше полюбили українське, українського виробника. Це також надихає, адже коли відчуваєш віддачу працюєш ще більше, аби приносити радість людям, що вкрай важливо в цей нелегкий час. 

Що оберете: конкуренцію чи обмін досвідом/натхненням?

Неодмінно конкуренцію! Я вважаю, що здорова конкуренція, це нормально і навіть потрібно. Саме вона стимулює і мотивує, допомагає ставати кращою. Я намагаюся внести в свої букети щось своє, щоб було не так як у всіх. Часто чую фразу, що багато букетів красивих, але саме мої особливі. Це найвища похвала!

Чи є в планах поширюватися на іноземного покупця?

Український бренд нині популярний у світі, і це факт. Знаю дівчат миловарів,  які опинилися за кордоном, змогли адаптуватися та знайти місце для власної справи. Особисто я також шукаю торгівельні майданчики, щоб поширюватися на іноземного покупця, адже це нові можливості, новий рівень і, зважаючи на теперешній час, особлива місія.

Де можна придбати роботи "Viniva"?

Мої роботи можна знайти та придбати майже на усіх торгових платформах в Україні. Нині активно займаюсь розвитком Інстаграм - сторінки, адже тут найкраще можна встановити контакт з покупцем, що є важливим чинником.

Також, мої букети можна придбати у столичній студії декору та флористики "Квіталіна" за адресою вул. Ганни Ахматової, 44а. Тож, для киян гарна нагода познайомитись з моїми роботами наживо :) Запрошую!

Звичайно планую надалі розвиватися, думаю і про створення власного сайту, але ставлюся до його розробки дуже відповідально та ретельно, адже хочеться робити якісно, а на це потрібен час. Звісно, мрію і про власний затишний простір, але зараз найбільше зосереджено увагу передусім на розвитку онлайн.

Фото: @soap_viniva
Фото: @soap_viniva

І наостанок: мильна флористика перемагає у традиційної? 

Я вважаю, дівчата флористи повинні заздрити нам, мильним флористам. Звісно жартую, але дійсно мильні квіти за красою не поступаються живим, виглядають дуже реалістично і вони ніколи не зав'януть, а це головне! Коли нам дарують букет живих квітів - це дуже гарно, але ми розуміємо що ця краса тимчасова. А якщо вам подарують квіти з мила ? Ви, напевно, спочатку здивуєтесь, а потім зрадієте, що квіти будуть прикрашати ваш інтер'єр не один рік і взагалі не варто забувати, що кожна квіточка - це мило, яке можна використовувати за призначенням. Нині покупець стає свідомішим й замість просто краси, обирає красу та практичність!


Авторка: Валерія Цуба

 ПИСАНИНА. media 

Всі права захищені 2021
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати